OpenSceneGraph 3.0 beginner's guide; create high-performance virtual reality applications with OpenSceneGraph, one of the best 3D graphics engines; [learn by doing: less theory, more results] Rui Wang; Xuelei Qian
Materialtyp:![Text](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
- Text
- ohne Hilfsmittel zu benutzen
- Band
- 9781849512824
- 1849512825
- OpenSceneGraph 3.0 beginner's guide
- ST 321
- 54.73
- 54.81
Medientyp | Aktuelle Bibliothek | Sammlung | Standort | Signatur | Status | Fälligkeitsdatum | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Gebäude E2 3 (UdS Campusbibliothek für Informatik und Mathematik) | Campusbibliothek für Informatik und Mathematik (E2 3) | Books A-Z (1st) | WAN r2 2010:1 1.Ex (Regal durchstöbern(Öffnet sich unterhalb)) | Verfügbar | 2200000271860 |
Regale von HOMEBRANCH: Universität des Saarlandes Fachrichtung Informatik durchstöbern, Standort: Books A-Z (1st), Sammlung: Campusbibliothek für Informatik und Mathematik (E2 3) Regalbrowser ausblenden (Regal ausblenden)
WAN l 1997:1 1.Ex Recent trends in meaning-text theory | WAN m 1980:1 1.Ex Induction, recursion, and programming | WAN m 1980:1 2.Ex Induction, recursion, and programming | WAN r2 2010:1 1.Ex OpenSceneGraph 3.0 beginner's guide; create high-performance virtual reality applications with OpenSceneGraph, one of the best 3D graphics engines; [learn by doing: less theory, more results] | WAN w 2001:1 1.Ex Steal this Computer Book what they won't tell you about the internet | WAR b 2002:1 1.Ex Der Linux-Problemlöser die häufigsten Administrationsprobleme und wie man sie behebt | WAR b 2004:1 1.Ex How Linux works what every superuser should know |
Wang, Rui: OpenSceneGraph 3.0 Beginner's Guide